31 stycznia 2025

Dołącz do naszego zespołu! Szukamy czterech osób!

W związku z działaniami realizowanymi przez Bank Żywności w Olsztynie poszukujemy kandydatek lub kandydatów na stanowiska:

Edukator/ka

Główne zadania:

  • Prowadzenie stacjonarnych i mobilnych warsztatów oraz działań edukacyjnych
  • Przygotowywanie i opracowywanie pomocy naukowych oraz materiałów edukacyjnych
  • Przekazywanie informacji w ciekawy i zrozumiały sposób, z wykorzystaniem różnorodnych metod edukacyjnych i narzędzi
  • Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników
  • Reagowanie na bieżące potrzeby i zainteresowania uczestników
  • Współpraca z Zespołem Edukacji
  • Terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań, przygotowywanie raportów z przebiegu warsztatów, zawierających m.in. opis działań, wnioski i rekomendacje
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i monitorowanie realizowanych projektów

Nasze wymagania:

  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
  • Umiejętność przekazywania wiedzy w sposób prosty i zrozumiały
  • Rzetelność i samodzielność
  • Prawo jazdy kat. B (praca również w terenie)

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i dziećmi
  • Zainteresowanie zrównoważonym stylem życia w trosce o zdrowie oraz planetę
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów edukacyjnych

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
  • Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
  • Kartę MultiSport
  • Work-life-balance

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Koordynatora/ka projektów

Główne zadania:

  • Koordynacja i zarządzanie projektami (fundusze regionalne, EFS/EFS+, inne)
  • Koordynacja zespołu realizującego projekty
  • Organizacja zadań w ramach projektów
  • Sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej
  • Bieżący kontakt z partnerami projektów i Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą
  • Organizacja szkoleń/doradztwa i nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców/ trenerów
  • Sporządzanie wniosków o płatność
  • Wprowadzanie zmian do projektów
  • Monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
  • Obsługa administracyjna i logistyczna
  • Współpraca z działem rozliczeń i księgowości oraz osobami odpowiedzialnymi za promocję

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie z zakresu zarządzania/współzarządzania projektami dofinansowanymi ze środków zewnętrznych (RPO, EFS, fundusze norweskie, inne)
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość zagadnień dotyczących funduszy unijnych
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych m.in. ze środków RPO, EFS, innych
  • Samodzielność, dokładność i elastyczność w realizacji zadań
  • Umiejętność planowania i organizacji
  • Nastawienie na pracę zespołową
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Kreatywność projektowa
  • Prawo jazdy kat. B (nadzór nad projektami również w terenie)

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w organizacji wydarzeń (szkolenia, konferencje, warsztaty) z uwzględnieniem aspektów ekologicznych
  • Doświadczenie we współpracy z sektorem publicznym i biznesem w ramach projektów partnerskich
  • Znajomość tematyki i metod związanych z organizacją pozarządową, w tym specyfiki pracy z wolontariuszami
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy na projekty związane z niemarnowaniem żywności, ekologią, zrównoważonym rozwojem, edukacją pozaformalną

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
  • Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
  • Kartę MultiSport
  • Work-life-balance

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Specjalista/ka ds. reintegracji i animacji środowisk lokalnych

Główne zadania:

  • Opracowanie i aktualizacja ścieżki aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym, a także monitorowanie jej realizacji
  • Diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczestników projektu oraz podejmowanie adekwatnych interwencji w sytuacjach trudnych
  • Współpraca z instytucjami pomocowymi i pracodawcami w celu wsparcia uczestników projektu
  • Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników w podejmowanie zatrudnienia i aktywności społecznej
  • Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych oraz wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
  • Inicjowanie spotkań i współpracy między podmiotami działającymi w sferze ekonomii społecznej
  • Wspieranie środowisk lokalnych w kreowaniu i realizacji inicjatyw społecznych
  • Prowadzenie warsztatów, szkoleń z umiejętności miękkich
  • Raportowanie wyników i postępów projektowych

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: praca socjalna, psychologia, doradztwo zawodowe, pedagogika, socjologia itp.)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
  • Prawo jazdy kat. B (częściowo praca w terenie)

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
  • Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
  • Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
  • Kartę MultiSport
  • Work-life-balance

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Animator/ka przedsiębiorczości społecznej

Główne zadania:

  • Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych
  • Wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
  • Inicjowanie spotkań oraz współpracy pomiędzy podmiotami ekonomii społecznej
  • Wspieranie powstawania grup i podmiotów planujących działalność w obszarze ekonomii społecznej
  • Tworzenie i rozwój koalicji, partnerstw oraz innych podmiotów na rzecz ekonomii społecznej
  • Prowadzenie spotkań edukacyjnych, warsztatów i szkoleń dotyczących ekonomii społecznej
  • Wspieranie inicjatyw lokalnych mających na celu rozwój ekonomii społecznej w subregionie olsztyńskim
  • Prowadzenie raportów, zestawień i dokumentacji projektowej
  • Dążenie do realizacji założonych celów projektu

 Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
  • Predyspozycje do pracy z ludźmi
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
  • Doświadczenie w pracy/wolontariacie w III sektorze
  • Prawo jazdy kat. B (praca częściowo w terenie)

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
  • Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy 7:00-8:00.
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u.
  • Karta MultiSport.
  • Work-life-balance.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

31 stycznia 2025

Dołącz do naszego zespołu! Szukamy czterech osób!

W związku z działaniami realizowanymi przez Bank Żywności w Olsztynie poszukujemy kandydatek lub kandydatów na stanowiska: Edukator/ka Główne zadania: Prowadzenie stacjonarnych i mobilnych warsztatów oraz działań... czytaj dalej

30 stycznia 2025

Weź udział w wyjątkowym wydarzeniu – Warmia Inspiration: Mindset!

20 marca 2025 roku w Hali Urania w Olsztynie organizujemy wyjątkowe wydarzenie – Warmia Inspiration: Mindset. Wspólnie z Kuźnią Społeczną, stworzyliśmy przestrzeń, która ma inspirować, motywować i pobudzać do... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności