12 października 2022

Speed Up Your Business. To już połowa projektu!

Wiedza i doświadczenie to podstawa udanego biznesu. Aby je zdobyć, nie trzeba stosować metody prób i błędów. Można wziąć udział w programie akceleracji, w ramach którego korzysta się ze wsparcia specjalistów z kilku dziedzin. Obecnie w Banku Żywności realizowany jest trzecia edycja tego typu projektu. Mowa o Speed Up Your Business, który jest już na półmetku!

Szkolenia i warsztaty, spotkania networkingowe, indywidualne spotkania doradcze — startupy, które biorą udział w trzeciej edycji projektu Speed Up Your Business, mają za sobą intensywne pół roku. Oprócz brania udziału w wydarzeniach związanych z programem cały czas przygotowują produkty i usługi, które są jednym z najważniejszych efektów projektu. Jednym z kilku, ponieważ po dwunastu miesiącach akceleracji mają nie tylko wytwarzać produkty i usługi najwyższej jakości, ale też swobodnie i pewnie funkcjonować na rynku. Do dyspozycji startupów pozostają najlepsi specjaliści i praktycy, którzy prowadzą ich przez program akceleracji. To osoby, które doradzają im w zakresie promocji i marketingu, przygotowują identyfikację wizualną marki oraz pełną strategię marketingową, otaczają firmy opieką prawną czy gwarantują im kompleksową obsługę księgową.

Jednocześnie, aby mieć pełną świadomość tego, co się dzieje, startupy biorą udział w szkoleniach i warsztatach mentoringowych. Zdobywają podczas nich wiedzę z różnych zakresów. Dotychczas przedstawiciele firm biorących udział w projekcie wzięli udział m.in. w szkoleniu z generowania pomysłów biznesowych, warsztacie z przygotowania oferty i prezentacji produktu/usługi do spotkania z inwestorem czy spotkaniu coachingowym (motywacyjnym).

Efektem tym wszystkich działań są wytwarzane i sukcesywnie wprowadzane na rynek produkty. Pojawiają się także pierwsze wirtualne wizytówki startupów, czyli tzw. landing page (uproszczona wersja strony internetowej dostępna w ramach usług ITC).


Projekt Speed Up Your Business współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Chociaż jest to jego trzecia i jednocześnie ostatnia edycja, to niewykluczone, że startupy z Warmii i Mazur będą mogły wziąć udział w kolejnym programie akceleracji.

14 lutego 2025

Dołącz do nas! Szukamy kadrowego/ej

W związku z działaniami realizowanymi przez Bank Żywności w Olsztynie poszukujemy kandydatek lub kandydatów na stanowisko kadrowego/ej. Twój zakres obowiązków Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników... czytaj dalej

6 lutego 2025

Szansa na nowy start – otwieramy Centrum Integracji Społecznej

Od 1 marca Bank Żywności w Olsztynie uruchomi Centrum Integracji Społecznej OD NOVA, którego głównym zadaniem będzie reintegracja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych i innych grup zagrożonych wykluczeniem... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności