Dołącz do naszego zespołu! Szukamy czterech osób!
W związku z działaniami realizowanymi przez Bank Żywności w Olsztynie poszukujemy kandydatek lub kandydatów na stanowiska:
Edukator/ka
Główne zadania:
- Prowadzenie stacjonarnych i mobilnych warsztatów oraz działań edukacyjnych
- Przygotowywanie i opracowywanie pomocy naukowych oraz materiałów edukacyjnych
- Przekazywanie informacji w ciekawy i zrozumiały sposób, z wykorzystaniem różnorodnych metod edukacyjnych i narzędzi
- Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników
- Reagowanie na bieżące potrzeby i zainteresowania uczestników
- Współpraca z Zespołem Edukacji
- Terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań, przygotowywanie raportów z przebiegu warsztatów, zawierających m.in. opis działań, wnioski i rekomendacje
- Uczestniczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i monitorowanie realizowanych projektów
Nasze wymagania:
- Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
- Umiejętność przekazywania wiedzy w sposób prosty i zrozumiały
- Rzetelność i samodzielność
- Prawo jazdy kat. B (praca również w terenie)
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i dziećmi
- Zainteresowanie zrównoważonym stylem życia w trosce o zdrowie oraz planetę
- Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów edukacyjnych
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
- Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
- Ubezpieczenie na życie
- Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
- Kartę MultiSport
- Work-life-balance
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Koordynatora/ka projektów
Główne zadania:
- Koordynacja i zarządzanie projektami (fundusze regionalne, EFS/EFS+, inne)
- Koordynacja zespołu realizującego projekty
- Organizacja zadań w ramach projektów
- Sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej
- Bieżący kontakt z partnerami projektów i Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą
- Organizacja szkoleń/doradztwa i nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców/ trenerów
- Sporządzanie wniosków o płatność
- Wprowadzanie zmian do projektów
- Monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
- Obsługa administracyjna i logistyczna
- Współpraca z działem rozliczeń i księgowości oraz osobami odpowiedzialnymi za promocję
Nasze wymagania:
- Doświadczenie z zakresu zarządzania/współzarządzania projektami dofinansowanymi ze środków zewnętrznych (RPO, EFS, fundusze norweskie, inne)
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość zagadnień dotyczących funduszy unijnych
- Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych m.in. ze środków RPO, EFS, innych
- Samodzielność, dokładność i elastyczność w realizacji zadań
- Umiejętność planowania i organizacji
- Nastawienie na pracę zespołową
- Biegła obsługa pakietu MS Office
- Kreatywność projektowa
- Prawo jazdy kat. B (nadzór nad projektami również w terenie)
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie w organizacji wydarzeń (szkolenia, konferencje, warsztaty) z uwzględnieniem aspektów ekologicznych
- Doświadczenie we współpracy z sektorem publicznym i biznesem w ramach projektów partnerskich
- Znajomość tematyki i metod związanych z organizacją pozarządową, w tym specyfiki pracy z wolontariuszami
- Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy na projekty związane z niemarnowaniem żywności, ekologią, zrównoważonym rozwojem, edukacją pozaformalną
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
- Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
- Ubezpieczenie na życie
- Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
- Kartę MultiSport
- Work-life-balance
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Specjalista/ka ds. reintegracji i animacji środowisk lokalnych
Główne zadania:
- Opracowanie i aktualizacja ścieżki aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym, a także monitorowanie jej realizacji
- Diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczestników projektu oraz podejmowanie adekwatnych interwencji w sytuacjach trudnych
- Współpraca z instytucjami pomocowymi i pracodawcami w celu wsparcia uczestników projektu
- Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników w podejmowanie zatrudnienia i aktywności społecznej
- Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych oraz wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
- Inicjowanie spotkań i współpracy między podmiotami działającymi w sferze ekonomii społecznej
- Wspieranie środowisk lokalnych w kreowaniu i realizacji inicjatyw społecznych
- Prowadzenie warsztatów, szkoleń z umiejętności miękkich
- Raportowanie wyników i postępów projektowych
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: praca socjalna, psychologia, doradztwo zawodowe, pedagogika, socjologia itp.)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
- Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
- Prawo jazdy kat. B (częściowo praca w terenie)
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
- Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
- Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
- Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
- Ubezpieczenie na życie
- Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
- Kartę MultiSport
- Work-life-balance
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Animator/ka przedsiębiorczości społecznej
Główne zadania:
- Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych
- Wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
- Inicjowanie spotkań oraz współpracy pomiędzy podmiotami ekonomii społecznej
- Wspieranie powstawania grup i podmiotów planujących działalność w obszarze ekonomii społecznej
- Tworzenie i rozwój koalicji, partnerstw oraz innych podmiotów na rzecz ekonomii społecznej
- Prowadzenie spotkań edukacyjnych, warsztatów i szkoleń dotyczących ekonomii społecznej
- Wspieranie inicjatyw lokalnych mających na celu rozwój ekonomii społecznej w subregionie olsztyńskim
- Prowadzenie raportów, zestawień i dokumentacji projektowej
- Dążenie do realizacji założonych celów projektu
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
- Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
- Predyspozycje do pracy z ludźmi
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
- Doświadczenie w pracy/wolontariacie w III sektorze
- Prawo jazdy kat. B (praca częściowo w terenie)
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
- Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
- Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w kreatywnym, otwartym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy.
- Ubezpieczenie na życie.
- Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy 7:00-8:00.
- Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
- Zniżki na firmowe produkty i usługi.
- Przyjazną atmosferę i brak dress code’u.
- Karta MultiSport.
- Work-life-balance.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.