Dołącz do naszego zespołu! Szukamy czterech osób!
W związku z działaniami realizowanymi przez Bank Żywności w Olsztynie poszukujemy kandydatek lub kandydatów na stanowiska:
Edukator/ka
Główne zadania:
- Prowadzenie stacjonarnych i mobilnych warsztatów oraz działań edukacyjnych
 - Przygotowywanie i opracowywanie pomocy naukowych oraz materiałów edukacyjnych
 - Przekazywanie informacji w ciekawy i zrozumiały sposób, z wykorzystaniem różnorodnych metod edukacyjnych i narzędzi
 - Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników
 - Reagowanie na bieżące potrzeby i zainteresowania uczestników
 - Współpraca z Zespołem Edukacji
 - Terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań, przygotowywanie raportów z przebiegu warsztatów, zawierających m.in. opis działań, wnioski i rekomendacje
 - Uczestniczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i monitorowanie realizowanych projektów
 
Nasze wymagania:
- Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
 - Dobra znajomość pakietu MS Office
 - Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
 - Umiejętność przekazywania wiedzy w sposób prosty i zrozumiały
 - Rzetelność i samodzielność
 - Prawo jazdy kat. B (praca również w terenie)
 
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe
 - Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i dziećmi
 - Zainteresowanie zrównoważonym stylem życia w trosce o zdrowie oraz planetę
 - Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów edukacyjnych
 
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 - Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
 - Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
 - Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
 - Ubezpieczenie na życie
 - Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
 - Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
 - Zniżki na firmowe produkty i usługi
 - Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
 - Kartę MultiSport
 - Work-life-balance
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Koordynatora/ka projektów
Główne zadania:
- Koordynacja i zarządzanie projektami (fundusze regionalne, EFS/EFS+, inne)
 - Koordynacja zespołu realizującego projekty
 - Organizacja zadań w ramach projektów
 - Sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej
 - Bieżący kontakt z partnerami projektów i Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą
 - Organizacja szkoleń/doradztwa i nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców/ trenerów
 - Sporządzanie wniosków o płatność
 - Wprowadzanie zmian do projektów
 - Monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
 - Obsługa administracyjna i logistyczna
 - Współpraca z działem rozliczeń i księgowości oraz osobami odpowiedzialnymi za promocję
 
Nasze wymagania:
- Doświadczenie z zakresu zarządzania/współzarządzania projektami dofinansowanymi ze środków zewnętrznych (RPO, EFS, fundusze norweskie, inne)
 - Wykształcenie wyższe
 - Znajomość zagadnień dotyczących funduszy unijnych
 - Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych m.in. ze środków RPO, EFS, innych
 - Samodzielność, dokładność i elastyczność w realizacji zadań
 - Umiejętność planowania i organizacji
 - Nastawienie na pracę zespołową
 - Biegła obsługa pakietu MS Office
 - Kreatywność projektowa
 - Prawo jazdy kat. B (nadzór nad projektami również w terenie)
 
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
 - Doświadczenie w organizacji wydarzeń (szkolenia, konferencje, warsztaty) z uwzględnieniem aspektów ekologicznych
 - Doświadczenie we współpracy z sektorem publicznym i biznesem w ramach projektów partnerskich
 - Znajomość tematyki i metod związanych z organizacją pozarządową, w tym specyfiki pracy z wolontariuszami
 - Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy na projekty związane z niemarnowaniem żywności, ekologią, zrównoważonym rozwojem, edukacją pozaformalną
 
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 - Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
 - Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
 - Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
 - Ubezpieczenie na życie
 - Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
 - Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
 - Zniżki na firmowe produkty i usługi
 - Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
 - Kartę MultiSport
 - Work-life-balance
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Specjalista/ka ds. reintegracji i animacji środowisk lokalnych
Główne zadania:
- Opracowanie i aktualizacja ścieżki aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym, a także monitorowanie jej realizacji
 - Diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczestników projektu oraz podejmowanie adekwatnych interwencji w sytuacjach trudnych
 - Współpraca z instytucjami pomocowymi i pracodawcami w celu wsparcia uczestników projektu
 - Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników w podejmowanie zatrudnienia i aktywności społecznej
 - Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych oraz wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
 - Inicjowanie spotkań i współpracy między podmiotami działającymi w sferze ekonomii społecznej
 - Wspieranie środowisk lokalnych w kreowaniu i realizacji inicjatyw społecznych
 - Prowadzenie warsztatów, szkoleń z umiejętności miękkich
 - Raportowanie wyników i postępów projektowych
 
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: praca socjalna, psychologia, doradztwo zawodowe, pedagogika, socjologia itp.)
 - Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
 - Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
 - Dobra znajomość pakietu MS Office
 - Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
 - Prawo jazdy kat. B (częściowo praca w terenie)
 
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
 - Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
 - Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
 - Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych
 
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 - Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
 - Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
 - Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
 - Ubezpieczenie na życie
 - Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
 - Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
 - Zniżki na firmowe produkty i usługi
 - Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
 - Kartę MultiSport
 - Work-life-balance
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Animator/ka przedsiębiorczości społecznej
Główne zadania:
- Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych
 - Wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
 - Inicjowanie spotkań oraz współpracy pomiędzy podmiotami ekonomii społecznej
 - Wspieranie powstawania grup i podmiotów planujących działalność w obszarze ekonomii społecznej
 - Tworzenie i rozwój koalicji, partnerstw oraz innych podmiotów na rzecz ekonomii społecznej
 - Prowadzenie spotkań edukacyjnych, warsztatów i szkoleń dotyczących ekonomii społecznej
 - Wspieranie inicjatyw lokalnych mających na celu rozwój ekonomii społecznej w subregionie olsztyńskim
 - Prowadzenie raportów, zestawień i dokumentacji projektowej
 - Dążenie do realizacji założonych celów projektu
 
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe
 - Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
 - Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
 - Predyspozycje do pracy z ludźmi
 - Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
 - Doświadczenie w pracy/wolontariacie w III sektorze
 - Prawo jazdy kat. B (praca częściowo w terenie)
 
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
 - Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
 - Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
 - Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych
 
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
 - Pracę w kreatywnym, otwartym zespole.
 - Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy.
 - Ubezpieczenie na życie.
 - Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy 7:00-8:00.
 - Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
 - Zniżki na firmowe produkty i usługi.
 - Przyjazną atmosferę i brak dress code’u.
 - Karta MultiSport.
 - Work-life-balance.
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.