31 stycznia 2025

Dołącz do naszego zespołu! Szukamy czterech osób!

W związku z działaniami realizowanymi przez Bank Żywności w Olsztynie poszukujemy kandydatek lub kandydatów na stanowiska:

Edukator/ka

Główne zadania:

  • Prowadzenie stacjonarnych i mobilnych warsztatów oraz działań edukacyjnych
  • Przygotowywanie i opracowywanie pomocy naukowych oraz materiałów edukacyjnych
  • Przekazywanie informacji w ciekawy i zrozumiały sposób, z wykorzystaniem różnorodnych metod edukacyjnych i narzędzi
  • Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników
  • Reagowanie na bieżące potrzeby i zainteresowania uczestników
  • Współpraca z Zespołem Edukacji
  • Terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań, przygotowywanie raportów z przebiegu warsztatów, zawierających m.in. opis działań, wnioski i rekomendacje
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i monitorowanie realizowanych projektów

Nasze wymagania:

  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
  • Umiejętność przekazywania wiedzy w sposób prosty i zrozumiały
  • Rzetelność i samodzielność
  • Prawo jazdy kat. B (praca również w terenie)

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i dziećmi
  • Zainteresowanie zrównoważonym stylem życia w trosce o zdrowie oraz planetę
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów edukacyjnych

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
  • Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
  • Kartę MultiSport
  • Work-life-balance

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Koordynatora/ka projektów

Główne zadania:

  • Koordynacja i zarządzanie projektami (fundusze regionalne, EFS/EFS+, inne)
  • Koordynacja zespołu realizującego projekty
  • Organizacja zadań w ramach projektów
  • Sporządzanie umów, formularzy, dokumentacji projektowej
  • Bieżący kontakt z partnerami projektów i Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą
  • Organizacja szkoleń/doradztwa i nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców/ trenerów
  • Sporządzanie wniosków o płatność
  • Wprowadzanie zmian do projektów
  • Monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu
  • Obsługa administracyjna i logistyczna
  • Współpraca z działem rozliczeń i księgowości oraz osobami odpowiedzialnymi za promocję

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie z zakresu zarządzania/współzarządzania projektami dofinansowanymi ze środków zewnętrznych (RPO, EFS, fundusze norweskie, inne)
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość zagadnień dotyczących funduszy unijnych
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych m.in. ze środków RPO, EFS, innych
  • Samodzielność, dokładność i elastyczność w realizacji zadań
  • Umiejętność planowania i organizacji
  • Nastawienie na pracę zespołową
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Kreatywność projektowa
  • Prawo jazdy kat. B (nadzór nad projektami również w terenie)

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w organizacji wydarzeń (szkolenia, konferencje, warsztaty) z uwzględnieniem aspektów ekologicznych
  • Doświadczenie we współpracy z sektorem publicznym i biznesem w ramach projektów partnerskich
  • Znajomość tematyki i metod związanych z organizacją pozarządową, w tym specyfiki pracy z wolontariuszami
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy na projekty związane z niemarnowaniem żywności, ekologią, zrównoważonym rozwojem, edukacją pozaformalną

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
  • Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
  • Kartę MultiSport
  • Work-life-balance

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: aleksandra.strzelec@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Specjalista/ka ds. reintegracji i animacji środowisk lokalnych

Główne zadania:

  • Opracowanie i aktualizacja ścieżki aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym, a także monitorowanie jej realizacji
  • Diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych uczestników projektu oraz podejmowanie adekwatnych interwencji w sytuacjach trudnych
  • Współpraca z instytucjami pomocowymi i pracodawcami w celu wsparcia uczestników projektu
  • Budowanie motywacji i zaangażowania uczestników w podejmowanie zatrudnienia i aktywności społecznej
  • Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych oraz wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
  • Inicjowanie spotkań i współpracy między podmiotami działającymi w sferze ekonomii społecznej
  • Wspieranie środowisk lokalnych w kreowaniu i realizacji inicjatyw społecznych
  • Prowadzenie warsztatów, szkoleń z umiejętności miękkich
  • Raportowanie wyników i postępów projektowych

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: praca socjalna, psychologia, doradztwo zawodowe, pedagogika, socjologia itp.)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy lub wolontariacie w sektorze NGO
  • Prawo jazdy kat. B (częściowo praca w terenie)

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
  • Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole
  • Pełne wdrożenie do pełnionych obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godz. 7:00-8:00
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u
  • Kartę MultiSport
  • Work-life-balance

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Animator/ka przedsiębiorczości społecznej

Główne zadania:

  • Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych
  • Wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych
  • Inicjowanie spotkań oraz współpracy pomiędzy podmiotami ekonomii społecznej
  • Wspieranie powstawania grup i podmiotów planujących działalność w obszarze ekonomii społecznej
  • Tworzenie i rozwój koalicji, partnerstw oraz innych podmiotów na rzecz ekonomii społecznej
  • Prowadzenie spotkań edukacyjnych, warsztatów i szkoleń dotyczących ekonomii społecznej
  • Wspieranie inicjatyw lokalnych mających na celu rozwój ekonomii społecznej w subregionie olsztyńskim
  • Prowadzenie raportów, zestawień i dokumentacji projektowej
  • Dążenie do realizacji założonych celów projektu

 Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań
  • Predyspozycje do pracy z ludźmi
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
  • Doświadczenie w pracy/wolontariacie w III sektorze
  • Prawo jazdy kat. B (praca częściowo w terenie)

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej
  • Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną
  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy 7:00-8:00.
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u.
  • Karta MultiSport.
  • Work-life-balance.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: anita.zietara@bankizywnosci.pl do 14.02.2025 r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

1 sierpnia 2025

Zakończyliśmy III edycję kursu Like a Chef. Zapisz się na ostatni kurs w tym roku!

Za nami finał trzeciej edycji kursu kulinarnego Like a Chef 2025, realizowanego we współpracy z Electrolux Food Foundation i Światowym Stowarzyszeniem Szefów Kuchni. To intensywny program szkoleniowy dla osób, które... czytaj dalej

21 lipca 2025

Pomagaj bez wydawania ani grosza więcej. Wystarczy… zrobić zakupy!

Czy można pomagać, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów? Tak. Wystarczy robić zakupy online przez FaniMani.pl, a część wartości transakcji trafi do nas!  Jak to działa? FaniMani.pl to serwis, który... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności