17 września 2025

Dołącz do nas! Szukamy animatorki/a przedsiębiorczości społecznej

Miejsce pracy: Olsztyn i powiat olsztyński (częściowa praca w terenie)

Główne zadania:

  • Diagnozowanie potencjału środowisk lokalnych.
  • Wyszukiwanie i wspieranie liderów lokalnych.
  • Inicjowanie spotkań oraz współpracy pomiędzy podmiotami ekonomii społecznej.
  • Wspieranie powstawania grup i podmiotów planujących działalność w obszarze ekonomii społecznej.
  • Tworzenie i rozwój koalicji, partnerstw oraz innych podmiotów na rzecz ekonomii społecznej.
  • Prowadzenie spotkań edukacyjnych, warsztatów i szkoleń m.in. dotyczących ekonomii społecznej.
  • Wspieranie inicjatyw lokalnych mających na celu rozwój ekonomii społecznej w subregionie olsztyńskim.
  • Prowadzenie raportów, zestawień i dokumentacji projektowej – wsparcie administracyjne.
  • Dążenie do realizacji założonych celów projektu.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: praca socjalna).
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym i/lub osobami wykluczonymi społecznie i/lub podmiotami ekonomii społecznej.
  • Minimum roczne doświadczenie wynikające z pracy/wolontariatu w NGO (III sektor).
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń, warsztatów i spotkań.
  • Predyspozycje do pracy z ludźmi.
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office).
  • Prawo jazdy kat. B (praca częściowo w terenie).

Mile widziane:

  • Znajomość zasad wdrażania i realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych.
  • Znajomość tematyki i metod wspierania rozwoju przedsiębiorczości społecznej.
  • Doświadczenie we współpracy z biznesem, w tym przedsiębiorczością społeczną.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w kreatywnym, otwartym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy 7:00-8:00.
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej.
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.
  • Przyjazną atmosferę i brak dress code’u.
  • Karta MultiSport.
  • Work-life-balance.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: kamila.sledzianowska@bankizywnosci.pl do 30 września 2025r.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 t.j.)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Związek Stowarzyszeń Bank Żywności w Olsztynie, z siedzibą przy ul. Marka Kotańskiego 1, 10-165 Olsztyn. Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

18 grudnia 2025

Jak z resztek zrobić pełny posiłek? Pobierz darmowego e-ebooka!

Ten e-book pokazuje, jak gotować tanio, sensownie i bez marnowania jedzenia. Konkretne przepisy i praktyczne zasady wypracowane podczas warsztatów przez mieszkańców Olsztyna we współpracy z lokalnymi szefami kuchni.... czytaj dalej

17 grudnia 2025

Blisko ludzi i ich codziennych spraw. Działania towarzyszące FEPŻ

Pomoc żywnościowa to dla nas coś więcej niż przekazanie paczki. W ramach działań towarzyszących programowi Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 jesteśmy tam, gdzie potrzebne są rozmowa, wiedza i... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności